Jdi na obsah Jdi na menu
 


Mistrovství Německa, Uersfeld, 9.-10.7.2011

Jelikož moje kára je speciál slalomka, mám při sjezdech problém s její stabilitou při vyšších rychlostech. Krátký rozvor a malý rozchod nejsou ve srovnáním s tím, co jezdí konkurence právě to optimální. Taťka s panem Kubínem a panem Kejvalem dali hlavy dohromady, vymysleli konstrukci, která rám prodlužuje, pan Kubín pak na ní intenzivně pracoval, a já tak mohl krátce před Mistrovstvím Německa poprvé vyjet na trénink v prodloužené káře. Všechno fungovalo dobře, ale ta pravá zátěž měla přijít až při závodech Mistrovství Německa v Uersfeldu, kde jsme chtěli před Mistrovstvím Evropy v Moras en Valloire vše pořádně vyzkoušet .

Mistrovství Německa se jede systémem jednoho kola a závodí se ve dvou disciplnách, které se jedou jako dva nezávislé závody s extra jízdami. Disciplina rychlost, kde se sčítají dvě nejrychlejší jízdy ze třech a stálost výkonu, kde se ze třech jízd započítává nejmenší rozdíl dvou jízd.

Trať v Uersfeldu již dobře znám, jel jsem zde Mistrovství Evropy před dvěma roky a vloni Evropský pohár. V závodě na rychlost jsem získal velký náskok o 3,6 sekundy již po první jízdě a další jízdy již nemusel zrychlovat, důležité bylo dojet a udržet náskok. Nakonec jsme náskok ještě zvýšil na  4,7 sekundy. V  disciplině na stálost výkonu jsem po dvou kolech vedl s rozdílem pouhých 0,254 sekundy, ale v poslední jizdě se mi ještě podařilo zajet čas s rozdílem pouhých 0,028 sekundy a tak s přehledem vyhrál.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář